خبرهای داغ:

ملت ما در آستانه آزمون بزرگی قرار دارد | انتخابات ایران بزرگ را تقویت می‌کند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: با توجه به شرایط ملت ما در آستانه آزمون بزرگی با نام «انتخابات» قرار دارد.
کد خبر: ۹۶۰۳۹۷۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در خصوص نقش بسیجیان در دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان گفت: ملت ما در آستانه آزمون بزرگی قرار دارد و انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت ساز است زیرا نظام ما جمهوری اسلامی است.

او افزود: اسلامی به آن دلیل که قوانین اسلام در آن جاری است و بر آن اساس حکمرانی می‌شود، اما جمهوریت نیز وابسته به نقش و رای مردم است لذا انتخابات اهمیت دارد.

سرتیپ شاهوار پور با بیان اینکه نظام اسلامی برای همه مردم شرایط رای را قرار داده، اضافه کرد: این مسیله برای آن است تا همه در یک تراز در انتخابات شرکت کنند.

او با اشاره به اینکه شهید رییسی در طول خدمت ۳ ساله خود استراحت نداشت و در این راه جان خود را هم از دست داد، گفت: همه آحاد مردم که نسبت به این آب و خاک علاقه دارند، پای صندوق های رای حضور یابند زیرا برای وجب به وجب این خاک شهید داده شده و اگر نبودند دشمن کشور ما را اشغال می کرد.

سرتیپ شاهوار پور یادآور شد: خون دادیم تا امنیت پایدار و استقلال حفظ شود و رای نیز یکی از مبادی استقلال ما است؛ امروز مشارکت در انتخابات یک جبهه است که باید دید آیا مردم به کشور خود امید دارند یا نه و لذا انتخابات باید به عنوان اولویت جدی گرفت شود.

او تاکید کرد که انتخابات هم اسلام را تقویت می کند و هم ایران بزرگ را و هم مستضعفان عالم که چشم شان به ما است به ویژه مردم فلسطین؛ لذا صمیمانه از همه بسیجیان دعوت می شود که با تشویق مردم برای حضور در این انتخابات تلاش کنند و حماسه دیگر برای کشور رقم بخورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار